Mania Smarowania Stóp i Dłoni!

Witajcie!!


Dziś postanowiłam, że coś wymyślę. I powstał pomył na Rewolucje Kremową
pt. "Mania Smarowania Stóp i Dłoni!"




 Lato jest szczególną porą, kiedy to my-kobiety bardziej zaczynamy dbać o dłonie jak i stopy. Fakt jest taki, że cały rok powinno dbać się o dłonie i stopy jednakowo. Mi kobiecie jak  i kosmetyczce też zdarza się w okresie zimowym częstotliwość tą często zmniejszyć. Każda z nas pewnie ma w domu spora ilość kremów, balsamów i innych kosmetyków do pielęgnacji tych części ciała. Ja postanowiłam, że przez całe lato będę się z Wami dzieliła opinią na temat swoich kosmetyków do paznokci, dłoni oraz stóp. Ile zużyję opakowań, który krem okaże się najlepszy?? Na to przyjdzie pora z końcem lata. Wtedy podsumuję całą Rewolucję  i zobaczymy co z tego wyniknie.


Pierwszy krem, który dołączę do akcji, będzie to krem, którego recenzje już zamieściłam jakiś czas temu. Możecie o nim poczytać   >>TUTAJ<<

Teraz kolej na krem do stóp. (będę chciała umieszczać recenzje naprzemienne, raz krem do rąk, a drugim razem do stóp)



Przedstawiam Wam 
EXCLUSIVE COSMETICS!
 Pielęgnacyjny krem do stóp. 



Doskonale pielęgnuję i dezodoruje skórę stóp. Regularnie stosowany poprawia jej wygląd. Zmiękcza i wygładza stwardniały, zrogowaciały naskórek, zapobiega pękaniu skóry. Skutecznie hamuje pocenie się stóp. Przynosi ulgę zmniejszając obrzęki. Zapewnia uczucie świeżości.
Sposób Użycia:
Po umyciu i osuszeniu, wetrzeć krem w skórę stóp i między palcami. 



MOJA OPINIA!



OPAKOWANIE/KONSYSTENCJA/ZAPACH

Krem znajduje się w miękkiej tubce 75ml. Zapach kremu mentolowy, dość wyrazisty. Konsystencja lekka, kremowa. Krem bardzo szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tzn "tłustego filmu" Po użyciu mamy gładkie stopy. Możemy go spokojnie użyć w ciągu dnia. Moje opakowanie, które posiadam dobiega końca. Dość wydajny, wystarczy jego niewielka ilość by dokładnie posmarować całe stopy. Powiem Wam jeszcze, że od razu po nałożeniu czuć wrażenie chłodzenia. Przy takich upalnych dniach to fajne uczucie. Niestety w swoim składzie zawiera Parabeny... ehh... Ciekawe czy w swojej Rewolucji znajdę krem wolny od TYCH-Parabenów!? 


Przedstawiony krem oceniam pozytywnie. Odświeża stopy, wygładza, spełnia swoje zadanie. 

Cena kremu 5.99 zł. Do zakupienia >>TUTAJ<<  pilniczek szklany GRATIS! Niestety mój pilniczek został zrzucony przez synka i się zbił. Użyłam go kilka razy. Był ok. 


Zapraszam również do polubienia FanPageSwitPharma












Jak Podoba się Wam Moja Rewolucja Kremowa?? Co o niej sądzicie?? Masz może ochotę dołączyć?







Zasady udziału :

  • jesteś moim publicznym obserwatorem,
  • wyrażasz chęć wzięcia udziału w Rewolucji, 
  • zamieszczasz recenzje na swoim blogu, kremów które używasz z banerkiem rewolucji,
  • podsyłasz recenzje mi na maila.

Udział jest dobrowolny. To Ty decydujesz czy się przyłączysz czy nie...


Po zakończeniu Rewolucji zobaczymy, które kremy wg Was zyskały największą notę! 











PS. Rozdanie Zaprasza







Komentarze

  1. Zapraszam na moje rozdanie z kosmetykami Mariza http://rozdanie.blogspot.com/2013/07/rozdanie-do-1808.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja! I myślę, że się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tą manię od zawsze ale dotyczy tylko kremowania dłoni.
    Teraz wezmę się za stopy :) Fajna akcja, przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Masz rację, zwłaszcza z dbaniem o stopy, które bardzo często są zaniedbywane. Lato jest czasem, kiedy zakładamy klapeczki lub sandały. Niestety bardzo często możemy zobaczyć wtedy coś, co nie jest piękną kobiecą stopą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się przyłączę :) Przyda mi się większa systematyczność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwiielbiam kremować wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł!:)) Ja jestem uzależniona od kremów do rąk^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, ze nie pozostawia tłustego filmu, nienawidzę tego:) Cena również zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zacząłam smarować łapki i stópki kremami :)
    Polecam również z biedronki bebeauty peeling oraz intensywnie nawilżający

    OdpowiedzUsuń
  10. I oczywiście zgłaszam się baner umieszczony :)
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam manie smarowania wszystkiego. mam całe stado balsamów, kremów, emulsji itd.. pod oczy inny, do twarzy inny, na szyje inny, na biust, dekolt, uda, stopy i dłonie... mąż sie śmieje, ze to nie możliwe żeby sie nie pomylić co do czego :) A jednak można :)
    ostatnio upodobałam sobie kremy i balsamy Soraya. nakupiłam do każdego kawałka ciała inny i zanim pójdę spać to jak stara szamanka odprawia mojej rytualne malowanie ciała :) Seria Swiat natury ma sporo fajnych kremów i balsamów. Smarowanie sie nimi to super frajda bo nawilżają bardzo dobrze, poprawiają jakość skóry i cudnie pachną.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie ślad. Ja nie owijam w bawełnę -Ty również pisz szczerze to co myślisz, uważaj jednak na słowa i nie obrażaj innych. Szanujmy się wzajemnie :)
Spodobało Ci się- zostań na dłużej i zaobserwuj.

Moderowanie komentarzy włączone.

instagram