Dento Fresh o smaku z dzieciństwa!

... czyli guma balonowa w akcji!!

Firma Dento Fresh jakiś czas temu przesłała mi płukankę dla dzieci o smaku gumy do żucia.
Mój synek ma 17mc dlatego jest jeszcze za mały by ją testować. Dlatego ja wspólnie z mężem przetestowaliśmy  tą płukankę na sobie. 




Zawarte w płynie Dentofresh Junior naturalne olejki: eukaliptusowy, miętowy, tymiankowy, szałwiowy oraz ich składniki niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną   jamy ustnej. Działając przeciwbakteryjnie, eukaliptol i tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie płytki nazębnej. W ten sposób wzmacniają dziąsła i chronią je przed drażniącym działaniem toksyn bakteryjnych. Fluorek sodu oraz ksylitol zapewniają skuteczną ochronę przeciw próchnicy. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na wszystkich powierzchniach zębów, co znacząco ogranicza działanie kwasów. Zwalcza bakterie wywołujące próchnicę- najczęstszy problem u dzieci. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, oczyszcza i chroni zęby. Dentofresh Junior utrzymuje prawidłową higienę jamy ustnej nawet w przestrzeniach między zębowych. 



Sposób Użycia:
Płukać jamę ustną po każdym szczotkowaniu zębów (przynajmniej rano i wieczorem) 10ml płynu Dentofresh Junior, przez 30sekund. Nie rozcieńczać. Nie połykać. Nie płukać jamy ustnej wodą. 



MOJA OPINIA!!


Płyn Dentofresh Junior uważam za jak najbardziej trafiony.


Delikatnie różowy płyn o smaku gumy balonowej z pewnością przyciągnie uwagę nie jednego dziecka. 
Sama byłam zaskoczona zawartością opakowania, zapachem oraz smakiem płynu. Smak gumy balonowej moim zdaniem jest bardzo delikatny, przynajmniej dla mnie. Choć uważam, że dla dziecka będzie idealny. Firma z pewnością kierowała się kupkami smakowymi małych dzieci a nie dorosłych. 
Odświeża.
Delikatnie wyczuwalny jest olejek miętowy.
Nie podrażania!
A co najważniejsze bez cukru
bez alkoholu!!


Zdaniem  moim i mojego męża ten płyn to strzał w 10!!

Gdy nasz synek dorośnie na pewno zasmakuje tego płynu. 

Polecam każdej mamie której pociechy mają 6 lat. 



10/10



Firmie Dentofresh dziękuję za zaufanie jakim mnie obdarzyła wysyłając mi swój nowy produkt do przetestowania. 







Pozdrawiam!!

Komentarze

  1. Przydał by mi się taki płyn. mój wypala mi jamę ustną. jest straszny i rzadko go urzywam. trzeba rozcięczać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak "smakuje" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie recenzja po weekendzie majowym ;)) już też go używamy jakiś czas i do rodzicó też go przywiozłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie ślad. Ja nie owijam w bawełnę -Ty również pisz szczerze to co myślisz, uważaj jednak na słowa i nie obrażaj innych. Szanujmy się wzajemnie :)
Spodobało Ci się- zostań na dłużej i zaobserwuj.

Moderowanie komentarzy włączone.

instagram