Wyszczuplający Peeling do Ciała!

The Secret Soap Store - serce natury ukryte w kosmetykach.


 Wyszczuplającego  Peelingu Cukrowego do Ciała Firmy The Secret Soap Store /Żurawina/








Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i urzekającym zapachu Żurawiny.
Dzięki zawartości Masła Shea głęboko nawilża,

odżywia i ujędrnia sprawiając, że ciało staje się zachwycająco miękkie i delikatne
oraz jedwabiście gładkie.









Kryształki cukru usuwają martwy naskórek i idealnie wygładzają ciało, masaż pobudza krążenie dotleniając komórki skóry,
wspomaga proces regeneracji naskórka.









Moje spostrzeżenia dotyczące peelingu: 

Pierwsze co pomyślałam kiedy peeling był w moim posiadaniu. Peeling jak peeling. Ładnie pachnie, ładnie wygląda. Szybko natomiast zmieniłam zdanie. Ojj bardzo szybko! Uwielbiam peelingi zwłaszcza te, które pięknie pachną. Wystarczy niewielka ilość peelingu by sprawić, żeby skóra była niesamowicie gładka. Kulistymi ruchami masować wilgotną skórę, szczególnie miejsca wymagające regeneracji i gotowe. Ale jest coś co mnie bardzo mocno zaskoczyło. Jako kosmetyczka przerobiłam już mnóstwo tego typu kosmetyków. Jedne były gorsze a jedne lepsze. A co mnie zadziwiło w tym szczególnie? ZAPACH jaki pozostaje po użyciu tego  peelingu. Skóra nie dość, że jest niesamowicie gładka to pięknie PACHNIE baaardzo długo!!! To mnie zaskoczyło. Jest to pierwszy peeling, jaki używałam, który zostawia  tak długo zapach na skórze, sama byłam tym zaskoczona, mój mąż również. Nie potrzeba używać dodatkowych balsamów. Nawilża i natłuszcza, jest to widoczne gołym okiem. ZAPACH!!!! No jeśli kochacie peelingi to coś dla was!! Polecam każdej kobiecie!!!

Moja ocena 
11/10


POLECAM POLECAM!!! Z czystym SERCEM Polecam!!




POLECAM!!!!

POZDRAWIAM!!


Komentarze

  1. ja jakoś nie wierzę w wyszczuplające działanie kosmetyków, ale peelingi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś to zostaw po sobie ślad. Ja nie owijam w bawełnę -Ty również pisz szczerze to co myślisz, uważaj jednak na słowa i nie obrażaj innych. Szanujmy się wzajemnie :)
Spodobało Ci się- zostań na dłużej i zaobserwuj.

Moderowanie komentarzy włączone.

instagram